ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Belépés
kezdőlap kezdőlap / TELEFON / SZAMHORDOZAS

Számhordozási tájékoztató

A számhordozást díjmentesen biztosítjuk előfizetőink részére!

A számhordozás főbb lépései

1. A megrendelés és a számhordozási igény bejelentése

Az előfizetői szerződés megkötésével együtt a számhordozási kérelmet is kitölti és aláírja. Fontos, hogy a kérelmet az átadó szolgáltatóval fennálló előfizetői szerződés adatai szerint töltse ki. A legegyszerűbb, ha az utolsó havi számlán ellenőrzi az adatokat a kitöltés előtt. Csak olyan telefonszámot hordozhat, amelynél jelenleg is érvényes előfizetői szerződéssel rendelkezik más vezetékes szolgáltatónál. Telefonszáma áthordozása akkor is megoldható, ha már van Com.unique telefon előfizetése, ebben az esetben a meglévő Com.unique-os telefonszámát cseréljük le a hordozott számra. A számhordozás sikeres befejeződése után régi szerződése automatikusan megszűnik, nincs szükség külön ügyintézésre.

A Com.unique – mint átvevő szolgáltató, egyben az előfizető meghatalmazottja – a hordozási kérelmet benyújtja az átadó (régi) szolgáltatónak. Az átadó szolgáltató a kérelmet megvizsgálja, és néhány napon belül dönt annak elfogadásáról, vagy elutasításáról.

Elutasítási ok lehet különösen:

  • az előfizető lejárt számlatartozása az átadó szolgáltatóval szemben,
  • hibás adatok megadása a számhordozási kérelemben.

Elfogadott kérelem esetén rögzítjük a hordozási igényt a Központi Referencia Adatbázisba (KRA) és tájékoztatjuk ügyfelünket a hordozás pontos időpontjáról (időablak).

2. Hordozás

Az előre megbeszélt napon (hétfőtől péntekig 18:00 és 22:00 között,) megtörténik a számhordozás. A tulajdonképpeni szolgáltató váltás ebben a 4 órás időszakban történik meg, ezt az átállási időszakot nevezzük időablaknak. Ezen időablakban az átadó szolgáltató hálózatából átkerül az átvevő szolgáltató hálózatába. A 4 órás időtartam alatt – miután ez egy átállási periódus – elképzelhető, hogy sem a régi, sem a Com.unique hálózaton nem működik a szolgáltatás.

Jelenleg az alábbi hálózatokból megoldott a számhordozás:

  • Invitel Zrt.
  • Magyar Telekom Nyrt. (T-Com, T-Home)
  • UPC Kft.

A számhordozási folyamat, amennyiben minden feltétel megfelelő, legfeljebb három hét alatt lezajlik. A számhordozási folyamat részletes szabályait, az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 8. pontja tartalmazza. Az ÁSZF elérhető a Com.unique Kft. honlapján (www.comunique.hu) és az ügyfélszolgálaton.

AZ TELEFON NÁLUNK
csomagban is elérhető!
internet+tv+telefon
már 6.000 Ft-tól
ONLINE RENDELÉS
Tekintse át az Ön lakóhelyén
elérhető szolgáltatásainkat,
és rendelje meg online!
SEGÍTHETÜNK?
Online ügyfélszolgálat,
ügyféladatok, számlainfó,
hívásrészletező, beállítások itt.
kezdőlap kezdőlap / TELEFON